Photo a day: een maand in foto’s

Happy new year!

De afgelopen maand heb ik meegedaan aan de Photo A Day-challenge van Fat Mum Slim. Heel december heb ik met m’n iPhone de woorden verwerkt tot beelden (dat klinkt zo veel meer poëtisch dan waar het in werkelijkheid op neerkwam, maar laat me). Zie hier het resultaat!

photoaday1

30. something that made you smile this year // 29. hot // 28. cold
27. how you relax // 26. mess // 25. lunchtime // 24. tradition // 23. joy is ____
22. decoration // 21. tree // 20. weather // 18. makes you feel merry

photoaday2

16. something you made // 13. lights // 11. sweet // 10. under // 9. out+about
8. someone you love // 6. from where you live // 5. looking up (2x) 
4. black+white // 3. something you held // 7. stars

[Voor de oplettende lezers onder ons: I know, sommige dagen heb ik geskipt omdat ik te druk was of het onderwerp me niet lag, en om het allemaal in vorm te krijgen moest ik er nog een paar overslaan in de collage].

In Januari ga ik weer meedoen met PAD, jullie?

Bron: fatmumslim.com.au

One thought on “Photo a day: een maand in foto’s

  1. Aaah, die heb ik ook een paar keer gedaan. Dit jaar ga ik het wat groter aanpakken, ik ga proberen een 365-project vol te houden en dan vind ik het fijner om niet aan onderwerpen vast te zitten. Succes alvast met de volgende maand!

Reacties zijn gesloten.